maandag 6 juni 2016


De vakantietijd komt er weer aan.....
Niet dat ik persoonlijk op vakantie ga, maar familie,  vrienden, kennissen en zelfs mede-bloggers.... vele onder de lezers van deze blog gaan er een paar daagjes van tussen. Ter voorbereiding van uw vakantie: de moppen van deze week!

 
Twee mensen praten over hun aanstaande vakantie. De ene: 'Waar ga jij naar toe deze keer? De ander: 'Ik ga dit jaar op vakantie naar Zicht' Verbaasde vraagt de eerste weer: 'Waar ligt dat dan?' De ander:  'Geen idee, maar in de krant stond: ‘Lekker weer in zicht’

Er waren eens een vogel, een vis en een krokodil die zaten over hun vakantie te praten. ”Waar ga jij op vakantie?” vroeg de vogel aan de vis. De vis zei: ”mijn vader kan goed zwemmen, mijn moeder kan goed zwemmen en ik kan goed zwemmen, het zal dus wel een zwem- vakantie worden”. ”En jij?” vroeg de krokodil aan de vogel, ”waar ga jij op vakantie?” ”Nou”, zei de vogel, ”mijn vader kan goed vliegen, mijn moeder kan goed vliegen en ik kan goed vliegen het zal wel dus een vlieg- vakantie worden”. ”Waar ga jij op vakantie?” Vroeg de vis aan de krokodil. De krokodil zei: ”mijn vader heeft een grote bek, mijn moeder heeft een grote bek en ik heb een grote bek, dus we zullen wel weer naar Duitsland gaan........

Toerist zegt tegen douanebeamte dat er in zijn bagage alleen kleren zitten. Als de man de koffer openmaakt, stuit hij direct op een fles whisky. “Zo”, zegt de douanier cynisch, “en wat is dit voor kledingstuk?” Toerist: “Een slaapmutsje.”

Twee hoeren zitten in een vliegtuig. Omdat het nogal een lange reis is vraagt de ene hoer na een poosje aan de andere: Zeg, wil jij niet even aan het raampje zitten?? De andere hoer kijkt verbaast op en antwoordt: Nee dank je, ik ben op nu op vakantie! 
 
 
 
 




 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten