maandag 15 juni 2015


Zoals jullie misschie al eens gemerkt hebben, heb ik iedere maand een stukje vervoer op de blog
Deze week: DE BUS

Een dom blondje staat te wachten bij de bushalte terwijl er een agent langs komt gelopen en vraagt: “Dame, kan ik u misschien ergens mee helpen?” “Ja” zegt het blondje “Welke bus moet ik pakken om bij het museum te komen?” De agent antwoordt: “Dan moet je bus 54 nemen” Het blondje bedankt de agent en wacht op de desbetreffende bus.
Zes uur later doet de agent nog een keer zijn ronde en ziet tot zijn stomme verbazing het blondje nog steeds staan en zegt: “U had toch allang weg moeten wezen?” Waarop het domme blondje antwoordt “Nou, ik heb er nog maar 50 zien langs rijden hoor!”



Een bus stopt bij de bushalte om een klein ventje binnen te laten. Hij gaat vlak naast de buschauffeur zitten en begint te schreeuwen:
"AL WAS MIJN MOEDER EEN KOE EN MIJN VADER EEN STIER, DAN WAS IK EEN LIEF KALFJE..."
"AL WAS MIJN VADER EEN HENGST EN MIJN MOEDER EEN PAARD, DAN WAS IK EEN KLEIN LIEF PONYTJE..."
"AL WAS MIJN VADER EEN OLIFANT EN MIJN MOEDER OOK, DAN WAS IK EEN KLEIN LIEF BABY OLIFANTJE..."
en zo ging dat kind verder met allerlei dieren, de chaffeur begon het spuugzat te worden en met een rood hoofd schreeuwde hij:
"EN WAT ALS JOUW MOEDER EEN VIEZE TERING HOER EN JE VADER EEN AFGENEUKTE HOMO WAS??!!"
Dan was ik een buschaffeur; zei het kind!!!


Komen een slechte priester en een slechte buschauffeur bij de hemelpoort en samen worden ze naar hun verblijf gebracht. Eerst wordt de chauffeur meegenomen naar zijn kamer. Over de top luxe: jacuzzi, groot bed, mooi uitzicht en een onuitputbare minibar.De priester kijkt verrukt en denkt: “zo als dat voor de chauffeur is, dat beloofd wat.” Vervolgens komen ze aan bij de kamer van de priester. Een kleine kamer, met een klapbed en een metalen pot in de hoek. De priester kijkt verbaasd en vraagt: “hoezo krijg ik dit en de chauffeur zo een luxe kamer?” En het antwoord dat hij krijgt: “Die chauffeur heeft veel meer mensen aan het bidden gekregen dan jij!”
Kees vraagt aan de buschauffeur: “Gaat u misschien ook naar de dierentuin?” Buschauffeur: “Nee, ik moet werken”
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten