maandag 8 juni 2015


Deze week stillen we de stevige trek met FRIET!!!!!! Het thema van deze week
Er zitten een heleboel Belgen in een vliegtuig, en een kabaal dat ze hebben. De piloot roept de stewardess en zegt: "Kun jij hier wat aan doen. want ik kan amper het vliegtuig besturen." "Oké", zegt de stewardess. Na een half uur is het doodstil geworden, de piloot roept de stewardes weer en vraagt: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?" Waarop de stewardes antwoordt: "Ik heb ze allemaal een zak friet gegeven en gezegd buiten opeten."
                                              afbeelding 37506 in Etendrinken 114x100, 6658 bytes

Jantje staat te huilen op het bruggetje over de vijver in het park. De schoolmeester komt toevallig langs en vraagt: Jantje, waarom huil je toch?
Tussen het snikken door antwoordt Jantje: Ze hebben mijn friet in het water gegooid!
Met opzet?
Nee, met ketchup!

                                                                  
Een Fransman, een Hollander en een Belg zaten samen in een vliegtuig. Toen ze over Frankrijk vlogen zei de Fransman: Ik durf hier boven mijn land een spijker laten vallen. Hij nam een spijker en liet die vallen. Toen ze even later boven Nederland vlogen zei de Hollander: Ik durf hier boven Holland, een hamer laten vallen. Toen ze terug keerden en boven België vlogen zei de Belg: Wel ik durf zelfs een bom boven mijn land laten vallen!!! Toen ze wat later in Frankrijk kwamen zagen de drie een groepje mensen staan die allemaal aan het huilen waren. De Fransman vroeg wat er was en iemand antwoordde: Awel, ons lief Louiske was aan 't wandelen en plots kreeg zij een nagel in z'n schedel. Toen ze in Holland kwamen waren er eveneens mensen aan het huilen: Onze Piet was aan 't wandelen en hij is plots overleden aan een schedelbreuk omdat er een hamer op is gevallen. Toen ze uiteindelijk in Belgie aankwamen was er iemand enorm hard aan het lachen. Ons trio vroeg wat er was en hij antwoordde: Awel ik was me goeie friet gaan eten en toen ik buiten kwam liet ik me goeie scheet en dat frietkot vloog in de lucht!!!
 
                               
  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten