maandag 6 oktober 2014

Vanwege het teruglopen van het aantal bezoekers van deze blog, van ruim 500 tot nog geen 50 bezoekers per dag (op de statistieken van Bloggen.be), zocht ik naar een idee om meer mensen hierheen te krijgen. Eén van de Internep-neven kwam op het lumineuze idee om er dan maar wat meer "bloot" op te plaatsen. Het schijnt mensen te trekken..... (Ik ben benieuwd!)
Deze week verschijnt deze blog dus in uitgeklede vorm. Lijkt me best spannend wat dat gaat worden!
 

In het nudistenkamp vragen vriendinnen waarom Marietje, die anders zo graag in haar blote bibs in de zon zit, nu al weken niet buitenkomt. “Wel,” zegt ze, “jullie weten toch dat ik ga trouwen.” “En dan?” vragen haar vriendinnen. Marietje: “Ik wil graag in het wit trouwen.”
Er komt een gezin van een vader, moeder en een zoontje voor het eerst in een nudisten kamp. Vader gaat een wandelingetje maken. Na een tijdje lopen er een paar mannen langs en vraagt het jongetje aan zijn moeder: “Mamma waarom hebben sommige mannen grote piemels en sommige kleine?” Moeder: “Mannen met grote piemels zijn slim en met kleine zijn dom.” Weer later komen er een paar vrouwen langs en vraagt het jongetje: “Mamma waarom hebben sommige vrouwen grote borsten en sommige kleine?” Moeder: “Vrouwen met grote borsten zijn rijk en met kleine zijn arm.” Jongetje: “Oke ik ga pappa zoeken. Na een tijdje komt het jongetje terug en zijn moeder vraagt:”Wat is pappa aan het doen?” Waarom het jongetje zegt: “Nou, pappa is met een hele rijke vrouw aan het praten en hij word steeds slimmer!”
 

Een man wordt lid van een uiterst exclusieve nudisten club.
De eerste dag in het kamp ontkleedt hij zich en begint nog wat onwennig rond te wandelen.
De eerste persoon die hij tegenkomt is een uiterst mooie rondborstige blondine en de man krijgt onmiddellijk een erectie.
De vrouw merkt zijn erectie op, komt op hem af en zegt: “Meneer, u hebt mij geroepen?”
De man antwoordt: ‘Nee, absoluut niet, wat bedoel je?’
Zij zegt: ‘Oh, u moet nieuw zijn hier. Ik zal het je uitleggen.
Het is één van de regels hier dat als je een erectie krijgt, dit veronderstelt dat je mij geroepen hebt.’
Glimlachend neemt ze hem mee naar de zijkant van het zwembad, legt zich neer op haar handdoek,
trekt hem bij zich en laat hem zijn lusten botvieren op haar.
De man zet zijn verkenningstocht verder en komt aan een sauna.
Wanneer hij gaat zitten, moet hij plots een wind laten en binnen een paar minuten komt er een enorme grote, nogal gore, harige man naar voren. “U had mij geroepen? ‘, vraagt deze.
“Neen, wat bedoel je’, zegt de nieuwkomer.
“Oh, je zult nieuw zijn hier zegt de man.
“Het is hier één van de regels dat als je een scheet laat, dat  veronderstelt dat je mij hebt geroepen.’
Hij neemt de man vast, draait hem rond en begint al zijn lusten bot te vieren op de man.
De nieuwkomer waggelt uiteindelijk terug naar het kantoor van het nudisten kamp, waar hij begroet wordt door een glimlachende, naakte receptioniste.
“Kan ik u helpen, mijnheer?’ vraagt ze beleefd.
De man roept: “Hier is mijn lidkaart, hier is mijn sleutel en hou mijn 500 Euro lidmaatschap bijdrage maar. ‘Ik vertrek meteen.’
‘Maar mijnheer, antwoordt ze,‘U bent hier nog maar een paar uren en u hebt nog niet eens al onze faciliteiten bekeken.’
‘ Luister,’ zegt de man hierop: ‘Ik ben 65 jaar, ik krijg nog ongeveer één keer per maand een erectie, maar ik moet wel minstens 15 keer per dag een scheet laten!!!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten