dinsdag 7 oktober 2014


Vadaag geeft

Tineke Schouten

zich bloot in

'de Nudistenbar'



 
*******************************
Er zijn in Augustus van dit jaar heel wat bloglezers afgehaakt, in de week na mijn vaders overlijden. Helaas zijn deze nog niet terug gekomen. Niet iedere lezer reageert bij de reacties, een enkeling stuurt een mail. (die ik meestal wat laat lees....) Maaaaarrr........
Voor diegenen die interesse hebben in de blog-statitieken:
 
Er zijn heel wat blogs aangemaakt bij Bloggen.be, de provider waar ik mij hoofdblog heb.
 
Zoals u hier kunt zien had daar ik op 18 april van dit jaar 434 bezoekers en 555 pagevieuws.
Goed voor een plaatsje in de top 100 van de bloglijst destijds!
  
De bezoekers van mijn blog komen uit vele landen!
Maar ook op de blog bij Wordpress heb ik nog aardig wat bijzoekers: tussen de 20 en 30 per dag.
Het is alleen zo dat alle bezoekers niet reageren, daarom valt het niet op.
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten