donderdag 16 oktober 2014

Ik kreeg een goede tip van J@N, die ik ook even bij jullie onder de aandacht wil brengen, omdat het voor mij ook goed gewerkt heeft.  Als we tot innerlijke rust willen komen, moeten we afmaken waar we aan begonnen zijn.

Omdat ik eigenlijk best wel wat meer rust in mijn leven willen hebben, ben ik in huis gaan rondsnuffelen naar zaken waar ik aan begonnen was en nooit had afgemaakt.  Bijvoorbeeld het schoonmaken van de kelder, waar de drankflessen staan. Ik heb vervolgens een fles Merlot leeggemaakt die nog half vol was, alsmede een fles Chardonnay.
Toen een vles Bailies en een vles wum. Toen ook noch een dos znoepies van M em M en noch wad sjippuss van Smis, die 'k daar noch vont. Ook noch un ressie wiskie. Je hepper cheen noossie van hoe ik mu nu foel.
Stur did an al ju vrinden die rusd noodeg hebbe. En seg da je fan ze hout.

Toedeledokie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten