vrijdag 13 juni 2014

moppen vaderdag


 


Een meisje wil bij een juwelier een horloge kopen voor vaderdag.
"Hoeveel kost het"? vraagt het meisje
"1 kusje" antwoord de juwelier ondeugend. "Oei, dat is mij iets teveel" zegt het meisje "Mijn vader komt het zo zelf wel even met u afrekenen"
Hoe neemt een dom blondje de telefoon op als ze zich wil voordoen als haar vader antwoord?
"Hallo u spreekt met m'n vader."
Jantje vraagt aan vader: "Pap, waar kom ik vandaan?"
Vader antwoordt: "Van de ooievaar Jantje".
Jantje: "De ooievaar? Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij pakt een ooievaar???
Er staat een man bij een waarheidsmachine op de pier van Scheveningen. Gooi je er een kwartje in, dan mag je een vraag stellen.
Die man zegt: "Waar is m'n vader?" Waarop de waarheidsmachine antwoordt: "Die staat te vissen op de Pier in Vlissingen."
Zegt de man: "Hahaha, dat kan niet, mijn vader is allang dood." Zegt de exploitant van die machine: "Ik snap het niet. Dat ding is goed, mankeert niks an." Weet u wat u doet? Formuleer de vraag eens anders. "Ok," zegt de man, "Waar is de wettige echtgenoot van mijn moeder?" Zegt dat apparaat: "Die is dood, maar je vader staat te vissen op de pier in Vlissingen!"







Geen opmerkingen:

Een reactie posten