maandag 22 april 2013


Over een dikke week is het zover..... We krijgen een koning! Daar gaan we ons in de komende dagen hartgrondig op voorbereiden...... Vandaag met de moppen!
Maxima logeert het weekend aan de vooravond van de troonswisseling samen met Willem-Alexander bij haar schoonmoeder. s Morgens aan het ontbijt vraagt Beatrix aan Maxima of ze goed geslapen heeft. "O zeker, Alexander en ik hebben gisteren heerlijk gevrijd." "Foei Maxima," zegt Beatrix geschokt. "Zoiets zeg je niet! Ten eerste is het gevreeën en ten tweede; je zegt dan zoiets als: Alexander en ik hebben gisteren een eitje gebakken." De volgende dag, weer aan het ontbijt vraagt Beatrix wederom of ze lekker heeft geslapen. "Ja, heerlijk," verzucht Maxima, "Alexander en ik hebben vannacht twee eitjes gebakken, en daarna heeft hij de pan ook nog uitgelikt!
De kok  wil tijdens het kronings-diner schildpaddensoep maken, maar het lukt niet om zijn kop eraf te hakken, elke keer trekt hij zijn kop in zijn schild. Dan komt de butler en hij weet daar wel wat op. Hij steekt zijn vinger in het achterwerk van de schildpad, zijn hoofd komt eruit en de kok hakt hem af.
Dan vraagt de kok hoe de butler zo op dat idee komt. Zegt de butler: “Hoe denk je hoe we prins Claus elke dag zijn stropdas omdeden…….”
Jantje: "Meester, wat zou u doen als prinses Maxima in uw bad zou liggen?"
Meester: "Helemaal niks, jongen, gewoon laten liggen.
Jantje: "Nou, ik niet, meester. Ik zou het Wilhelmus zingen, dan moest ze wel opstaan!"
Prins Willem-Alexander wordt tot koning gekroond en trekt veel bekijks. Overal staan drankhekken. Er komt een jongen langs de route gefietst. Hij vraagt aan een agent: "Waar kan ik het beste mijn fiets neerzetten?" Zegt de agent tegen de jongen: "Als ik jou was zou ik mijn fiets i ieder geval niet hier neerzetten, de koning komt zo met de gouden koets langs namelijk."
"Oh dat geeft niet," zegt de jongen, "ik zet hem toch op slot."





Geen opmerkingen:

Een reactie posten