maandag 15 april 2013

 

De maand April wordt ook wel de Gras-maand genoemd.

Vandaar deze week: Gras!




Een vrouw vraagt aan haar jonge knappe buurvrouw:"Goh buurvrouw; zou je niet nog een keer topless willen zonnen in je tuin?"
"Hoezo dat?" vraagthet buurvrouwtje
"O, m'n man moet nodig het gras weer eens een keer gaan maaien."

Een huis-aan-huisverkoper van stofzuigers komt langs bij een boerderij. De boerin doet open. "Dag mevrouw, ik ben verkoper van heel goede stofzuigers. Die maken echt alles schoon. Om het te bewijzen maak ik nu uw tapijt even vuil." De man gooit een hele doos vers geplukt gras over de vloer en zegt: " Ik garandeer u: elke spriet gras die blijft liggen, eet ik persoonlijk van de vloer."
Zegt de boerin: " Nou, begin dan maar vast te eten, want we hebben hier geen elektriciteit."



Een politieagent zegt tegen een man: "Uw hond loopt over het gras zonder lijn, terwijl er een bordje staat met: HONDEN AAN DE LIJN!
"Zegt de man: "Mijn hond is al op dieet."


In een klas geeft de meester een opdracht om een koe in een weiland te tekenen. Pietje levert een wit vel papier in. Meester vraagt “ pietje waarom is jou vel nog wit?”, daarop antwoordt pietje “de koe heeft al het gras opgegeten daarom zie je het niet meer”. Dan vraagt de meester “maar waarom zie ik dan geen koe op je tekening?”, dan zegt pietje geërgerd “als er geen gras meer is loopt de koe natuurlijk weg!”





Geen opmerkingen:

Een reactie posten