donderdag 8 maart 2012

Ik reis niet vaak met de bus, aangezien er hier op het platteland te weinig opstapplaatsen zijn. Voor de dichtstbijzijnde bushalte moet ik 25 minuten lopen. En daar rijdt alleen een bus langs die me toch niet brengt waar of dat ik wezen moet.

Maar al zou ik dan met de bus gaan, dan wil ik wel graag een bus met een buschauffeur die een beetje van doorrijden houdt.....Zo van met de vlam in de pijp....

Een ook graag een bus waarin niet gerookt wordt, anders krijg ik last van wagenziekte. Roken doen ze maar buiten.....
Een wast ik ook prettig vindt is dat dezelfde bus me weer thuisbrengt; Dat de bus dus zoweel heen als terug rijdt:

En een confortable plaats waar ik kan plaatsnemen tijdens de ries is ook niet weg

En ookwel prettig is dat de chauffeur geen onverwachtte pauzes neemt onder het rijden

Zodat hij geen kortere route hoeft te vinden om de mensen te brengen waar ze naar toe moeten

Ook wenselijk is dat de persoon achter het stuur aardig is voor zijn medeweggebruikers

En voor de mensen die van het vervoer zelf gebruik maken, zowel jong


.....als oud.....

En dan ga je met plezier met de bus


.........alhoewel ik toch liever met eigen vervoer reis..........





Geen opmerkingen:

Een reactie posten