maandag 8 augustus 2011

 
 
Week. Mop op maandag..

Deze week  -  weer of geen weer  -   gaan we naar het STRAND!!!

 

Op een mooie zomerdag loopt een Belg over het strand. Op een geven moment ziet hij een oude lamp liggen. Hij wrijft er een paar keer open en er komt een geest uit. De geest is heel dankbaar en geeft de belg daarom 2 wensen. De belg denkt even na en zegt dan doe mij maar een fles van de beste wijn die er is en nooit op gaat en een glas. Dus die geest mompelt een paar toverwoorden en de gevraagde fles en het glas verschijnen in de handen van de belg. De belg opent de fles en schenkt zijn glas vol. Hij drinkt het glas leeg en is in de zevende hemel. Na een tijdje begint de geest ongeduldig te worden en zegt wat is je laatste wens? Dus die belg zegt ooh die weet ik allang. Dus die geest vraagt: “en wat is het dan’. Zegt die belg: ‘nog zo’n fles wijn’

                                                     

Een olifant en een muis gaan naar het strand. Als ze zich gaan omkleden, komt de olifant erachter dat hij zijn zwembroek vergeten is. De muis zegt:" Je mag er wel eentje van mij lenen". De olifant verdwijnt tussen de struiken om zich om te kleden. Even later roept hij: "Muis, kom je me even helpen? Het ging op zich wel goed met jou zwembroek, maar nu zit ik per ongeluk met 2 poten in een pijp.

 

 

Jantje gaat met oom Kees en tante Toos een dagje naar het strand. Na wat gespeeld te hebben op het strand, komt Jantje bij oom Kees en vraagt: “Wat zijn die knobbels in de broeken van de mannen?” Oei, dacht Kees, wat moet ik hier nou mee. Kees zegt tegen Jantje: “Kijk, die kleine knobbeltjes zijn arme mensen en die grote zijn rijke mensen.” Jantje gaat weer spelen, maar komt na een tijdje weer terug en roept tegen oom Kees: “Raad eens wat ik gezien heb!” “Nou?”, zegt ome Kees. “Er was een arme man, en die keek naar tante Toos, en die werd ineens schatrijk!”

                                        

Er liggen 2 onderbroeken in de wasmand. Zegt de een tegen de ander:’zullen we een daagje  naar het strand gaan?’ Zegt de ander:’het hoeft niet, ik ben al bruin genoeg.’

                                                              

 

Een verliefd paar wandelt voor het eerst naakt op het strand. Na een tijdje kijkt hij haar verliefd in de ogen: "Ik zie je graag", zegt hij. Zij zegt wat naar beneden kijkend: "Ik zie het!"



 Bikini-4-6-10  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten