maandag 14 juni 2021

 
Met deze week uiteraard als weekthema: VOETBAL
(voor het geval ze de laatste ronde niet halen.....)

Hansje gaat met z'n vader naar een voetbalwedstrijd . Na enige tijd vraagt Hansje aan z'n vader: " Pa waarom schelden die spelers op die man in de tribune?" Vader: "Omdat hij een bierflesje naar de scheidsrechter heeft gegooid !"  "Ja maar," zegt Hansje. "De scheidsrechter is niet eens geraakt?!?" Vader: "Nee, daarom schelden ze ook!"

Op een dag zit de duivel zich te vervelen. Dan komt hij op het idee om de hemel uit te dagen voor een partijtje voetbal. Dus hij belt Petrus op en vertelt zijn plan. Petrus vind het goed en zegt:" Ach, de hemel wint toch wel. Alle goeie voetballers zijn heilig en gaan toch naar de hemel dus die zet ik in." Zegt de duivel:" Ha! Dat had je gedacht! De hel gaat winnen! Vergeet niet dat wij nog altijd alle scheidsrechters hebben!"

De spits van Trinidad & Tobago komt na de verloren wedstrijd de kleedkamer in en schreeuwt: "Het is allemaal de schuld van de scheidsrechter! Ik zal hem een trap onder zijn kont geven!"

 Zegt de trainer: 'Laat maar je mist toch....'
Stilikkijkvoetba  
 
 
 
 
 
 
 
Als ik 



(maar niet heus...... Ik ben aan het hooibouwen!)





3 opmerkingen:

  1. Dat voetbal gaat ook aan mij voorbij maar het is wel een leuk begin van de week zo met je plaatjes en mopjes
    Groetjes en s6 met hooien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het niet hoor, maar dit jaar zie ik veel meer oranje in de wijken dan voorgaande jaren.
    Het lijkt dat men echt aan de oranje koorts toe is.
    succes het het hooibouwen, hier in de polder ook druk en ook in de bermen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owh.. ik moet snel overschakelen naar Spanje - Zweden...

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen