woensdag 9 juni 2021



Het filmpje dat ik wilde laten zien, en maandag nog gewoon op youtube te zien was,  is nu dus als filmpje geblokkeerd omdat het account 'verlopen' is......
Ik ben weer twee dagen te vroeg geweest met een blogje maken en dacht iets leuks  te laten zien waar we over na zouden kunnen denken.
Tja,....... ik ook niet weten dat het account ineens verlopen zou zijn, toen ik dacht "interessant item" voor de woensdag. Het is puur toeval.
Helaas..... 
Dan maar geen filmpje voor vandaag.....
Sorry!!
******




Okay.........Dit weten we nu, maar wat moet je dan wel doen om bacteriën aan je handen te vermijden?
Zelf je wc-papier  en desinfecteergel meenemen naar de openbare toiletten? Wie geeft een tip?

4 opmerkingen:

  1. dit is al de tweede video die ik deze morgen niet kan bekijken....?
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet naar de openbare toiletten gaan.

    Love as always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kreeg laatst van het openbaar vervoersbedrijf een compleet setje om met veilig de bus te reizen.
    Maar dat was niet genoeg voor het openbaar toilet.
    Daar hou ik toch niet van, liefst gewoon thuis op mijn eigen wc. Hans
    https://www.youtube.com/watch?v=4QYZ9o5hR0o

    BeantwoordenVerwijderen