woensdag 16 juni 2021

 

Laten we eerlijk zijn; mensen zijn kuddedieren. Als er een zijn kop boven het maaiveld uitsteekt… Hopla, dan volgen er meer. Als één persoon een oranje vlaggetje buiten hangt… Binnen no-time is de hele straat oranje versiert.

Nu ben ik over het algemeen niet zo’n kudde-volger. Maar laat ik nu speciaal voor de gelegenheid eens meedoen….. Ook een beetje oranje op de blog bloggen….
Anders val ik zo uit de toon…..
Wij op het platteland hebben zo onze eigen manier van oranje versieringen:

En dan natuurlijk nog, om niet uit de toon te vallen, een ideetje voor de opstelling voor vanavond . Niet dat ik erg veel verstand van heb,  maar deze leek mij wel logisch:

4 opmerkingen:

  1. persoonlijk vind ik dat er dit jaar weinig versiering te zien is
    jaren geleden hingen overal vlaggen op de auto's enz
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk wel, maar uit niet. Geen oranje dingen bij mij in de buurt. De opstelling is helemaal prima.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oranje hebben wij jaren terug al uit ons huis verbannen...retro haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook veel meer oranje op straat en soms ook vrouwen.
    Weet niet of dat heeft te maken met de opstelling. Hans

    @ Wat een prachtig verhaal, het hangt in de kombuis te pronken.
    Er is meer belangstelling voor dan het boodschappenlijstje.

    BeantwoordenVerwijderen