vrijdag 6 november 2020


Op het moment van dit schrijven worden er nog  steeds stemmen geteld in de USA. In onder meer Georgia, Arizona en Pennsylvania lijkt het verschil tussen de kandidaten kleiner te worden. Op dit moment staat  Joe Biden  volgens sommige media momenteel op 264 kiesmannen en volgens anderen, waaronder nieuwszender CNN, op 253 kiesmannen. Hij heeft er 270 nodig om president te kunnen worden. 



Maar wie de grote baas nu echt gaat worden voor de komende 4 jaar......
We zullen het gaan zien!














4 opmerkingen:

  1. het wordt een spannende strijd en dat had ik ook weer niet verwacht. Maar net zo als in Nederland, ik verbaas me weleens over de mensen.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die thrump, is niet normaal.....
    maar de grapjes er over zijn goed
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat Trump maar opzouten want deze kerel deugt niet,
    Doet vele mensen met zijn uitspraken verdriet.
    Mooie plaatjes heb erbij gezet.
    Fijn weekend wens ik je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De enigste keer dat hij positief in nieuws kwam was dat hij (helaas) positief was getest.
    Al denk ik meer en meer dat hij toen ook de boel wat had geflest.








    BeantwoordenVerwijderen