donderdag 18 augustus 2016

Even een berichtje tussendoor voor de mensen die denken: "Wat schrijft de boerin op het moment weinig terug op onze blogjes.....
Eh...... Ik zit op dit moment even midden in een verbouwing:
We krijgen een andere badkamer.
Mijn hele huiskamer staat vol tegels, lijm, pur en allerhande andere bouwmatrialen
 
 
 
En het moet altijd eerst een rotzooi worden wil het opknappen
 
 
....maar ze bouwvakkers zijn op de goede weg...
Zr zijn alleen nog niet klaar en ik zit nog een paar dagen in de puinpoeier, zodat ik soms niet bij de computer kan komen en helaas ook niet kan schrijven...
Sorry hiervoor, maar het is niet anders....
 
Ik hoop er echter wel een leuk weekthema aan over te houden, zodat ik eens een week lang over kan bloggen en het resultaat kan laten zien.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten