maandag 22 augustus 2016


Deze week als weekthema: Paarden.
(veelal bezien op olympische wijze)
Paardenhandelaar Jansen leest in de krant: "mooie hannoveraan merrie te koop te koop die nu iedere dag kan veulenen."
Meneer jansen loop enthousiast naar zijn vrouw: "die merrie moet ik echt hebben!! Stel je voor: 365 veulens en dat ieder jaar"

Er rennen 2 renpaarden op de renbaan. Zegt het ene paard tegen het andere: "Mijn jocky is vandaag zo licht! ik kan hem bijna niet voelen zitten!"
Zegt het andere renpaard: "Dat kan wel kloppen, volgens mij ben je hem bij de eerste bocht verloren"


Het paard van een manegehouder was ziek geworden. De man had de dokter laten komen en wachtte nu in spanning af wat er ging gebeuren. De dokter kwam naar hem toe en vroeg om een schroevendraaier. Vijf minuten later had hij een tang nodig en na nog eens vijf minuten vroeg hij om een hamer en een beitel. “Mijn hemel!” riep de manegehouder uit, “Wat is er met mijn paar aan de hand?” “Geen idee,” zei de dokter. “Ik moet eerst zien dat ik mijn tas openkrijg”.
Er staan twee paarden in de regen  te tennisen.
Er komt een man langs de wei, hij blijft even staan kijken. Ineens zegt hij tegen de paarden: “Zeg mischien een beetje raar hoor, maar is het niet handiger als jullie in stal gaan tafeltennisen?”.
Zegt het paard tegen de man: “Meneer heeft u ooit een paard zien tafeltennisen?”.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten