maandag 29 augustus 2016

badkamer moppen


We hebben na 25 jaar een andere badkamer...... Nog niet af helaas. De schilder moet nog komen en de douchekabine (is al wel ingemeten) wordt over een paar weken geplaatst, want die wordt op maat gemaakt. Maar het tegel- en loodgieterswerk is klaar. Nus de bende aan stof en achtergebleven rommel nog opruimen in huis.

Jantje komt thuis en zegt tegen vader: "pap, later wil ik rijk worden. Dan wil ik een groot huis zonder badkamer en elf bedienden en veel eten natuurlijk." "Geen badkamer?" vraagt vader. Jantje: "nee, want ik wil stinkend rijk worden."
Er staat een dom blondje onder de douche. Ze vraagt aan haar moeder: "Mama, waar staat de shampoo?" De moeder zegt: "Op de bovenste plank, die groene fles." Het dom blondje zegt: "Nee mam, dat kan niet. Daar staat op voor droog haar en mijn haar is al nat."

Een klein meisje loopt op een dag de badkamer binnen en ziet der moeder uit de douche komen ,en kijkt met grote ogen naar naar haar tieten en vraagt “mama, krijg ik dat later ook?”, “ja schat dat krijg je later ook”.
volgende dag ziet ze der vader douche en kijkt met open mond naar zijn klokke spel, en vraagt “papa, krijg ik dat later ook?”.
antwoord papa, “ja dat krijg je later ook, en als je mond houd tegen je moeder kan je hem ook nu krijgen!

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten