maandag 8 februari 2016

 
Het is weer
“Ik ben verkleed als badkuip naar het carnaval geweest”. “Als badkuip? Is dat niet heel lastig?” “Nee hoor, ging prima, ik heb me helemaal vol laten lopen”.

Tijdens carnaval rijdt een man slingerend over de weg en wordt aangehouden door een agent. De agent komt naast de auto staan en vraagt waar hij geweest is.
"Naar een paar cafe's" antwoord de man. "Juist ja," antwoord de agent en vouwt zijn armen over elkaar, "ik volg u nu al een tijdje en merkte op dat twee kruisingen terug uw vrouw uit de auto is gevallen." zegt de agent.
"GOD ZIJ DANK" antwoordt de man. "IK DACHT AL DAT IK DOOF WAS GEWORDEN..."


Hoe ga jij naar het carnaval?? Ik ga als lucifer in ieder geval.......Ik kom helemaal naakt en een rode kop krijg ik vanzelf!!!!

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten