vrijdag 2 januari 2015

vrijdag 2jan

Ieder jaar dezelfde vraag:
".... en heb jij nog goede voornemens?"
 
Vorig jaar had ik me voorgenomen om bij de blogs die ik aanklikte en bezocht een reactie te schrijven. Dit heeft me het afgelopen jaar zelfs enkele nieuwe blogvrienden en mensen die ook op mijn blog op visite komen opogeleverd.
Hartelijk dank hiervoor.
Dit jaar ben ik voornemens om thuis, op het bedrijf,  het één en ander op te knappen en te vernieuwen. Dit zal helaas wel een ten koste gaan van het bloggen.
Dat wil zeggen: géén tijd hebben om reacties te plaatsen bij het gelezene en/of helemaal niets lezen en ook zelf geen tijd hebben voor een nieuwe blog.
We zijn rond kerst met het gedeeltelijk vernieuwen van de erfverharding bezig geweest; ik heb toen gemerkt dat ik gewoonweg tijd te kort kwam. Sorry..... maar het zij zo.
Vandaag zal ik ook weinig tijd hebben. Oudjaarsavond heeft er een koe gekalfd en dat dier kreeg melkziekte. Een te kort aan calcium in het bloed. De dierenarts kwam aan de late kant met medicijnen (de man stond alleen voor twee rayons) met tengevolge dat de koe nog steeds niet gestaan heeft. De spieren zijn aangedaan. Het grootste deel van de dag zal ik dus weer in de stal bezig zijn om die koe op de been te krijgen. En ik begin zelfs bang te worden dat het een verloren zaak gaat worden, daar zij vannacht niet meer wilde gaan staan in de takel.
Als ik dus niet reageer op uw blog, ik heb andere dingen aan mijn hoofd. En mijn voornemen voor 2015 is dus dat ik mij 100% zal geven om het bedrijf dat ik van mijn vader geërfd heb voort te zetten. En dat bloggen een leuke hobby moet en mag blijven, maar geen tijd in geen tijd. En bloggen in de avonduren; daar hebben mijn man en ik de afspraak over gemaakt dat als wij beiden thuis zijn, we tijd voor elkaar hebben en niet voor speeltjes als een computer.
Ik hoop dat u begrip kunt opbrengen voor mijn uitleg en mijn voornemen.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten