maandag 26 januari 2015

koffie


Komende week is mijn man jarig. 
Het zou natuurlijk leuk zijn als jullie allemaal op de koffie kwamen…..
 
Ik begrijp dat dat natuurlijk wat moeilijk gaat, daarom doen we het op z’n blogs,
met een themaweek vol

Koffie

Nu eerst een paar sterke bakken:

 


Een aap komt een cafe binnen en besteld een kop koffie. Hij betaald met een briefje van 20 euro. De mevrouw achter de kassa  geeft 'm 10  euro terug, omdat ze denkt dat de aap het toch niet merkt.
"Er komen hier  niet vaak apen"; zegt de cassiere.
"Nogal logisch"; zegt de aap, "Ze betalen niet graag 10 euro voor een bak koffie!"

Vraag: Waarom drinken Italianen hun koffie altijd uit kleine kopjes?
Antw.:           Dat doen ze espresso!       afbeelding 96200 in Koffie 50x65, 21106 bytes
 Pim vraagt of Bea koffie wil. Bea: “Nee dank je, als ik koffie drink, kan ik niet slapen.”
Waarop Pim zegt: “Hé, da’s bij mij net andersom: als ik slaap, kan ik geen koffie drinken!”

“Hoe roer jij je koffie?”, vraagt Jantje.
Moeder antwoordt: “Met mijn rechterhand.”
“Vreemd,” zegt Jantje, “volgens mij hoort het met een lepeltje.”



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten