maandag 3 februari 2014


Voor het thema van deze week:

“De slechtste leeftijd is zestig”, zegt een 60-jarige man. “Je hebt altijd het gevoel dat je moet plassen en meestal sta je daar, maar er komt niets.” ” Zo, denk je dat dat een probleem is?” vraagt
de man die 70 jaar oud is. “Als je zeventig bent heb je problemen met je ontlasting. Je gebruikt laxeermiddelen, eet extra zemelen je zit uren op het toilet maar er komt niets!” “Om je de waarheid te vertellen”, zegt de man van 80 jaar, “tachtig is de slechtste leeftijd van allemaal.” “Heb jij ook problemen met plassen?” vraagt de 60 jarige man.
“Nee hoor, ik plas elke morgen om 6.00 uur en plas als een racepaard op een platte steen; helemaal geen probleem.”
“Dus, je hebt een probleem met je ontlasting?” vraagt de 70-jarige man.
“Nee hoor, elke morgen om 6.30 uur heb ik ontlasting.”
Geïrriteerd zegt de 60-jarige: “Je plast elke morgen om 6.00 uur en poept elke morgen om 6.30 uur,
waarom is het dan zo slecht om 80 te zijn?” Zegt de 80-jarige: “Ik word nooit voor 7.00 uur wakker.”

Iedere zondagmorgen nam opa zijn 7 jarige kleindochter mee uit in de auto om de band tussen opa en kleinkind levendig te houden, dus toog hij samen met zijn kleindochter in de auto op pad.
Tot op een zondag opa zich vreselijk voelde van een verkoudheid en liever in bed bleef liggen.
Gelukkig kwam oma met het idee om daarvoor de plaats van opa in te nemen die dag en zei:
''Ik neem onze kleindochter vandaag wel mee uit met de auto, blijf jij maar liggen en ziek jij maar even uit in je bed!''
Toen ze weer terug waren van de autorit, rende het meisje opgewonden de trap op om te kijken hoe het met opa ging.
" En, was het leuk in de auto met oma vandaag?" vroeg opa.
" Ja, geweldig leuk!" antwoordde het meisje "en weet je wat opa ?
We zijn vandaag niet een klootzak, blinde oen, zondagsrijder, amateur, kuttekop, droplul, ouwe zak, mietje, sukkel,
stomme huppeltrut of wegpiraat op de weg tegengekomen... Fijn he Opa ???"


Een professor in de wiskunde stuurt een fax naar zijn vrouw met het volgende;

 Geliefde vrouw, ik hoop uit de grond van mijn hart dat jij je niet gekwetst of beledigd zult voelen, maar je bent nu 54 jaar en ik heb nu bepaalde behoeftes die jij mij niet langer kunt geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig dat jij mijn vrouw bent. Wees dus niet boos wanneer je weet dat, als je deze brief ontvangt, ik in het “Grand Hotel” ben met mijn 18-jarige assistente. Ik zal vόόr middernacht thuis zijn.
Groetjes van je man.


Wanneer hij in het hotel aankomt is er reeds antwoord terug van zijn vrouw met de volgende tekst;

 Geliefde man, ook jij bent nu 54 jaar oud en wanneer je deze fax ontvangt zal ik reeds in het “De Luxe Hotel” zijn met de 18-jarige zwembadjongen.
En aangezien jij een zeer goede wiskundeleraar bent, weet je zelf ook wel dat 18 vaker in 54 kan dan 54 in 18!!
Je hoeft dus niet op te blijven……!


Tot slot nog een tip.....
Nu ik ook iedere dag een stukje ouder wordt gaat mijn geheugen achteruit, dus veranderde ik mijn wachtwoord naar "onjuist". Als ik nu inlog met het verkeerde wachtwoord, zal de computer mij verstellen: "Uw wachtwoord is onjuist".








Geen opmerkingen:

Een reactie posten