maandag 17 februari 2014


En omdat de Olympische Spelen nog niet afgelopen zijn, gaan we na het Valentijnsweekend vrolijk verder met de sport!
************
De eerste medailles voor Nederland zijn al binnen een kijken hoeveel we er nog bij kunnen winnen deze week.


De Zweedse kampioene langlaufen, die in Sotchi in een restaurant kalkoen-
borst wil eten, maar de taal niet verstaat, probeert het bij de bestel-
ling met gebaren te redden.
De  Russische ober knikt vriendelijk en brengt haar even later een groot glas
melk.


Er is ingebroken in het Olympisch dorp. Alle sportlui die er verblijven worden ondervraagd.
'Hebt u de inbreker zien wegrennen ?' vraagt de commissaris aan de hardloper.
'Jazeker.'
'Bent u hem achternagerend ?'
'En of. Ik heb hem natuurlijk meteen ingehaald en liep een hele tijd op kop. Maar toen ik op een gegeven ogenblik omkeek waar hij bleef, was hij weg !"

 
Twee schaatsters rijden in het Olympisch stadion oefenrondjes.
'Ik weet niet wat ik doen moet,' zegt het ene meisje. 'Ik ben zo zenuwachtig.'
'Probeer het eens met valeriaan,' zegt de ander.
'Dank je voor de raad,' zegt het zenuwachtige meisje. 'Geef me even zijn telefoonnummer als je wilt.'

Ik ben aan het trainen voor de Olympische Spelen; voor het nieuwe onderdeel: Nordic Walking. Het gaat hartstikke goed. Volgende week mag ik al zonder stokken!
 


 

 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten