maandag 16 september 2013


Voor deze week een waarschuwing: Zet in ieder geval de luchtverfrisser maar klaar........
We duiken deze week 'het kleinste kamertje' in!
 
 

Een Belgische vrouw staat samen met haar buurvrouw te kletsen in de supermarkt, en ziet dat de er 4 wc borstels voor de prijs van 2 zijn. "O, zegt de vrouw, buurvrouw heeft uw geen wc borstels nodig want vier is wel erg veel, dan kopen we ze samen" Het is goed en een week later komt de vrouw haar buurvrouw weer tegen en vraagt:"En heeft u veel plezier van de wc borstels?" "ja maar ik denk dat ik de volgende keer weer gewoon toiletpapier neem"



Katrien komt bij de dokter en zegt,
"Dokter ik zou graag grotere borsten willen hebben.
Maar ik wil geen chirurgische behandeling.
Kunt u mij helpen?" De dokter denkt en peinsd
en zegt het volgende," Ge neemt een een rol toiletpapier
en wrijft deze over uw borsten." "Helpt dat echt dokter?"
vraagt Katrien. Waarop de dokter zegt:" Als ik zo naar
je billen kijk moet dat helpen."



Een man komt bij de dokter.
"Dokter ik moet elke morgen om 7 uur naar het toilet."
"Dat is heel normaal!"antwoord de arts.
"Kan wel zijn, maar ik word pas om 8 uur wakker."


 

En speciaal voor u allen een cadeautje:

Kopieëren, uitprinten en altijd bij u dragen in geval van nood





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten