zondag 8 september 2013

 
Deze week: op z'n hondjes....


Een dame met een chihuahua wil met haar hond een restaurant binnen gaan. Ze zet een zonnebril op. Een man in de deuropening zegt: "Sorry, mevrouw, geen honden toegestaan!"
De dame zegt: "Je begrijpt het niet. Dit is mijn blindengeleidehond."
Man: "Een CHIHUAHUA?"
Dame: "Bedoel je dat ze me een Chihuahua hebben gegeven!?"


Een moeder gaat met haar dochtertje van zes lekker wat eten in een restaurant.
Bij de soep krijgt ze stokbrood met heerlijke kruidenboter. Ze eet er zoveel van dat ze geen zin meer heeft in de rest van de maaltijd.
Ze vindt het jammer om al het eten te laten liggen en vraagt aan de ober of hij het wil inpakken voor 'de hond'. Waarop het dochtertje roept:
"Joepie, we krijgen een hond!!!"
Een meisje loopt over straat met haar hond. Een sjieke dame ziet hen aankomen en roept: 'Weg met die hond! Ik voel de vlooien al langs mijn benen kruipen!'
'Kom vlug Bello' zegt het meisje vriendelijk knikkend, 'we gaan snel naar de overkant, mevrouw heeft vlooien'...

Een wandelaar neemt plaats op een bankje naast een man die een krant zit te lezen. Voor de voeten van de man met de krant ligt een hond te dutten.
De wandelaar probeert een praatje te maken maar de man met de krant heeft meer intresse in de inhoud van de krant dan dat van het gesprek. Hij geeft een beetje afwezig antwoord op de vragen.
Op een gegeven ogenblik vraagt de wandelaar: 'Bijt uw hond?' 'Nee hoor, iedereen kan mijn hond zo aaien. Het is een lief beest.'
De wandelaar aait de hond die voor hen ligt en krijgt een flinke beet in zijn hand. Verbaasd kijkt de man naast hem over zijn krant heen en vraagt wat er gebeurt.
Waarop de wandelaar zegt: 'Ik dacht dat uw hond niet beet?'
'Jaha,' zegt de man met de krant, 'maar dit is niet mijn hond...'

 


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten