maandag 14 januari 2013

maandag griep


U zult wel denken: Heeft mijn computer een virus opgelopen? Eh…. Inderdaad, uw heeft het griepvirus opgelopen…….. Deze week het thema:Griep/ziek zijn. Dusssssssss… mondkapjes voor en na het aanraken van de computer eerst de handjes ontsmetten!!!

                                            virus_jpg

week. Maandag mop

Een man met flinke griep komt bij de dokter. De dokter onderzoekt hem, en schrijft een recept uit. Omdat de man niets binnen kan houden schrijft hij zetpillen voor. Een week later komt de man terug. 'En?' vraagt de dokter. 'Nou', zegt de man,'ik die pillen net zo goed in mijn reet steken, want ze helpen geen zak!'

thumbCAWMH6K0

Onze Jef heeft het zwaar te verduren…GRIEP… De dokter komt bij hem en zegt 'Ja meneer u heeft het goed zitten, ik zal u iets voorschrijven om eens goed te zweten', waarop de dokter zijn hoed neemt en de kamer wil verlaten. En Jef roept :' Ja Maar dokter, U zou mij toch nog iets voorschrijven om eens goed te zweten!'. Waarop de dokter antwoordt: 'Dat komt morgen meneer, dan ontvangt u mijn rekeningetje….


Wat doet langer zeer dan de griep en is ook een epidiemie ?

De belastingaanslag…..!

4

Een vriend van me had opeens geen zin meer om te werken en wilde alleen nog maar meisjes lastig vallen en autoradio's jatten. En z'n moeder had opeens een snor. Dus hij naar de dokter. Bleek ie de Marokkaanse griep te hebben……….

thumbCANCO78A

Patient: "Dokter, ik voel me zo vreselijk grieperig."

Dokter: "Drink dan maar 1 fles wiskey per dag!"

Patient: "Oh dokter, gaat het daarvan over?"

Dokter: "Nee, je voelt je nog veel zieker…… maar het kan je geen donder meer schelen!!"

thumbCAXR198S

En dan nog wat cartoons:
1b5c811de3
94c2a7cbaf























Geen opmerkingen:

Een reactie posten