woensdag 9 januari 2013

2 Januari alweer
imagesCACYW5A3


   TOP 10 EXCUSES ALS JE IN SLAAP VALT OP HET WERK / KANTOOR
1. "Ze vertelden me in de bloedbank dat dit kon gebeuren." 
2. "Ik sliep niet, ik probeerde mijn contactlenzen in te steken zonder mijn handen te gebruiken!"  
3. "Ik sliep niet, ik was aan het mediteren over de onze nieuwe missiestatement." 
4. "Amen"  
5. "Dit is gewoon een 15 minuten power-nap waarover iedereen zo enthousiast was op de laatste time management cursus waar je mij naartoe hebt gestuurd."
6. "Whow! Ik denk out ben gegaan door mijn tipp-ex-potje niet goed te sluiten!" 
7. "Ik deed geavanceerde yoga-oefeningen om werkgerelateerde stress tegen te gaan." 
8. "Dit is één van de zeven eigenschappen van uiterst effectieve mensen! 
9. "Amai, dat verkoudheidsmiddel dat ik gisterenavond nam geraakt maar niet uitgewerkt!
10. "Verdomme! Waarom onderbreek je me? Ik had bijna de oplossing gevonden voor ons grootste probleem!"


Schaam je niet als het gebeurt......Het kan iedereen overkomen.....

       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten