woensdag 16 januari 2013


Hoe voorkom je de griep……



Let er op dat je dagelijks voldoende fruit en groenten eet. Neem extra vitaminen en pomp je vitamine C wat op. Zorg voor genoeg beweging. Want bewegen helpt het immuun systeem op te bouwen. Wandel tenminste een half uur per dag, Neem de trap in plaats van de lift, etc. Was je handen vaak.de buitenlucht in. Open deuren en ramen zo veel mogelijk, Probeer stress uit je leven te vermijden . Rust regelmatig.

OF…….. Volg het nu volgende advies:

Bedenk dit… Als je voor de prik gaat, wat doen ze dan als eerste? Men maakt je arm schoon met alcohol… Waarom? Omdat alcohol de bacterieën doodt. Duswat doe ik……. Ik wandel naar 't café. (beweging!) Ik doe wijn in mijn glas …..(fruit) en selderie in my Bloody Mary (groenten). Drink het buiten op het terras (frisse lucht ). Vertel moppen, veel lachen….(goed tegen de stress). Dan val ik in slaap. (rust) Dus zoals ik het bekijk . Zo lang je de alcohol maar op peil houdt, Kan de griep je niet belagen !
Of zoals we hier in Giessenburg atijd zeggen:
''EEN SLOK DOOR JE MOND, IS BETER DAN EEN PRIK IN JE KONT..!''


mexicaansegriep


Geen opmerkingen:

Een reactie posten