maandag 23 maart 2020



Er wordt gehamsterd..... vooral WC-papier.
Waarom eigenlijk?

  • Jos, die een beetje teveel gedronken heeft, waggelt een kerk binnen.
    Hij gaat in het hokje van de biechtstoel zitten, ... en zegt niets.
    De verbijsterde priester hoest om zijn aandacht te trekken.
    Maar nog steeds zegt Jos niets.
    De priester klopt vervolgens drie keer op de muur, dit in een laatste poging om Jos tot spreken te krijgen.
    Ten slotte antwoordt Jos, met een dubbele tong: 
    "Ge moet niet kloppen, hier is ook geen papier!"
Er loopt een man op straat gewikkeld in wc papier. Een nieuwsgierige voorbijganger vraagt hem waarom.
Hij zegt: "Omdat ik overal schijt aan heb."

Laatst zat ik in een WC-hokje. Hoor ik opeens naast me: 
"Oh shit, hier is het toiletpapier op. Kunt mij misschien wat van u geven?" 
Ik zeg: 
"Ja hoor, geen probleem." 
Dus ik blijf nog even zitten, wachtend op een bedankje. Zegt die ander: 

"Tja, ongebruikt was misschien handiger geweest."





Geen opmerkingen:

Een reactie posten