zondag 18 maart 2018

zondag foto;a



Gisteravond uitgebreid mijn verjaardag gevierd...... En niet alleen ik ook mijn man! We werden samen 100 jaar oud. Dus ik had, met wat hulp, de wagenschuur leeg geruimd en schoongemaakt voor een ouderwets 'schuurfeest'. En......ooooooooo  wat was het koud!!! De koudste 17de maart ooit gemeten! En dat op mijn 50ste verjaardag. Maar geen nood! Bij de loonwerker een warmte-kanon geleend (hij was ook uitgenodigd en wilde niet koud zitten) en een paar tuinheaters erbij en het was bijzonder behagelijk binnen.


Voor mijn man werd nog een pop aan de weg gezet, voor mij niet......

Ik kreeg een Sarah in een andere vorm aangeboden...... Van koek en fruit


.....en een van vlees

Een mijn man een Abraham in vleeswaren
(gezamelijk paartje van vlees)


Van een collega kaasmaker kregen we een hele special kaas, een Romero. Een kaas van meer als een jaar oud ingewreven met rozemarijn. Een ware delicatesse! (Alleen bij speciaalzaken te koop en bij de maker zelf)

Blijkbaar wordt mijn man gezien als een waar drankorgel, daar hij de nodige flessen toebedeeld kreeg




Ik mag de bloemetjes buiten (en binnen) zetten!










En daarna flink snoepen van de noga, chips en nootjes

....En als ik het helemaal heb gehad, dan kan ik mijn nieuwe tas pakken een de boel de boel laten!

Tel daar de nodige flessen badschuim, nog maar eens bij op.... en dan ziet u dat we goed verwend zijn. Ook nog heel veel kaarten en enveloppen met inhoud gekregen.... en van een nichtje een mooi sierraad. Het was een avond om nooit te vergeten!
(voor de liefhebbers van Opa, die komt de komende dagen meermaals langs!)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten