donderdag 20 juli 2017


Vandaag, ter ondersteuning van een groot aantal kenissen en verre verwanten die in Nijmegen de vierdaagse lopen, de moppen om het wandelleed dat blaren heet wat te verzachten.   

 …Het aantal deelnemers aan de vierdaagse  schijnt achteruit te lopen…
                       

Een wandelaar die dorst krijgt door het warme weer tijdens de vierdaagse belt aan bij een boerderij en vraagt; `ik kom uit de stad en heb enorme trek in een glas verse koemelk. Kan ik dat hier krijgen?`
De boerin;`Geen probleem.`
Ze spoedt zich naar de stal en komt even later terug met een grote kom dampende koemelk. Terwijl De wandelaar die gulzig leeg drinkt, begint de waakhond Kwaadaardig te grommen.
`Wat heeft dat dier? vraagt de wandelaar nerveus. Boerin; hij vindt het nooit leuk dat een vreemde uit zijn bak drinkt.

           
Oma en jantje zijn aan het wandelen tijdens de vierdaagse en er ligt een centje op de grond. Jantje wil het oprapen, maar oma zegt: “Nee, Jantje wat op de grond ligt is vies, dat moet je niet oprapen!” Even later valt oma op de grond en ze vraagt aan Jantje:  “Raap me eens even op.” “Nee oma,” zei jantje,  “Want u zei net dat wat op de grond ligt is vies.”
                                                    

Twee gekken wandelen langs weerszijden van een rivier. Roept de ene naar de andere: "Hoe geraak ik aan de overkant?", waarop de andere antwoordt: "Daar ben je al"


Hoe het komt dat ik, ondanks mijn blessures de vierdaagse zo snel uitgelopen heb? Bij de behandeling kreeg ik van achteren een drukverband en van voren een trekpleister....   


 
 
 

 

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten