maandag 6 februari 2017



Deze week de mestproblematiek maar een onder de loep nemen..... Een wereld van onbegrijpelijke onbegrip!
Jantje loopt langs een wei en ziet daar een boer staan.
En hij is de akker aan het bemesten en Jantje vraagt: "Wat ben jij aan het doen?"
Den boer zegt: "Ik ben aan het bemesten, zie jij dat niet?"
Dan vraagt Jantje: "En waarom doe jij dat?"
" Dat is voor op mijn aardbeien"
En jantje zegt::
"Ah, ik doe dat met suiker... maarre.....Ieder zijn eigen smaak hoor!!!!"


Een boer wordt met een veel te zwaar beladen wagen met mest aangehouden door een motoragent. De agent loopt op de tractor af en terwijl hij de strontvliegen die om zijn hoofd vliegen weg jaagt zegt hij:
"Zo meneertje, is die wagen niet een beetje zwaar beladen?"
De boer zwijgt, maar lacht om de strontvliegen.
Agent: "Wat is er zo grappig?"
Boer: "Dat zijn kontendraaiers."
Agent: "Wat bedoelt u daar mee?"
Boer: "Dat zijn vliegen die om de kont van de koeien draaien."
Agent zwaaiend met bonnenboekje:
"U vergelijkt mij toch niet met de kont van een koe?"
Boer: "Nee hoor, ik niet. Maar die vliegen die hebt daar een neus voor!"

Een boer wordt door een koe flink op zijn tenen getrapt.
De volgende dag is zijn voet helemaal blond en blauw.
Hij gaat naar de dokter in het dorp en zegt: “Dokter kijkt U eens naar mijn voet.” Zegt de dokter: “Da’s ook sterk! Een koevoet!”


 
 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten