maandag 20 februari 2017


Deez' week worrut un beetjie lastug om mekaar te verstaon me' al die dialekten en streiktoalen..... 
De burgemeester van een klein boerendorpje ergert zich rot aan het dialect van de boeren, dus zegt hij tegen zijn loco-burgemeester:
"Ik ga nu twee weken op vakantie en als ik terug kom spreken jullie allemaal Algemeen Beschaafd Nederlands."
Twee weken later komt hij terug van vakantie en vraagt aan de loco-burgemeester hoe het gegaan is. De loco-burgemeester zegt:
"Noe, wie hebb’n geen homofiel ge-exporteerd!"
De burgemeester begrijpt er niets van, dus vraagt wat hij bedoelt.
"Noe", zegt de loco-burgemeester, "da’s ABN voor wie hebben geen flikker uitgevoerd!"
 

Twee brabanders zitten samen bij de MacDonalds. Zegt de een tegen de ander: "Zeg, lette gij eigenlijk wel us op oew cholesterol?"
Zegt de ander: "jazeker wel, als ik op de wc zit".
"Agge op de wc zit?"
"Ja, dan zit ik op de wc, kik 'k  een bietje om me heen en denk dan, goh, leste rol..."


Hoe hitte dienu president ok alwir die ze vermoord hemme?
Kennedie?





 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten