donderdag 5 januari 2017



Nu mijn voornemen.....  Het betreft het bloggen.
Ik heb de laatste maanden steeds minder tijd gekregen om te bloggen. Doordat mijn man een bestuurfunctie binnen de BBZ (http://www.vakbladdezelfkazer.nl/bbz/cees-slob-gekozen-in-bbz-bestuur/) heeft gekregen komt er steeds meer werk op mijn schouders. Dus niet alleen mijn eigen bedrijf, ook werk van mijn man moet ik wel eens over nemen. Het verzinnen van  nieuwe blogs en blogthema's komt daardoor nogal eens in de knel.
Jullie zullen ook wel gemerkt hebben dat ik steeds minder tijd heb gekregen om te reageren. Dat is dus ook een gevolg van het tijdgebrek.
Ik heb dan ook besloten, omdat ik niet wil stoppen met bloggen, om oude, reeds geplubliceerde blogs, weer nieuw leven in te blazen.
De moppen van andere cartoons voorzien, hier en daar een nieuwe tekst.....  Kortom, ik blijf bloggen, maar jullie zullen zo nu en dan denken: "Hé, dat heb ik geloof ik als eens gelezen of gezien". Het zij zo.......

De komende tweeënhalve maand sta ik mijn man bij met het organiseren met de landelijke kaas- en zuivelkeuring. Dus ik ben druk, druk, druk.....
Het zij zo, het is niet anders....
Dit was mijn voornemen voor 2017. Of het een goed voornemen is zal nog moeten blijken, maar ik blijf wel bloggen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten