maandag 16 januari 2017


Een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is ziek, snotterig, 'grieperig', verkouden, heeft iets onder de leden...... En dat terwijl de "griepgolf" nog niet op z'n hoogte punt schijnt te zijn....
Daarom toch maar even langs de dokter deze week:
 
"Zo, mevrouwtje," zegt de dokter, "wat kan ik voor je doen?"
"Het is eigenlijk voor mijn man dat ik kom, dokter."
"Wat heeft jou man dan wel?"
"Hij denkt dat hij onzichtbaar is."
"Dan zal je hem toch eens moeten meebrengen, dat ik hem kan onderzoeken."
"Maar dokter, hij zit hier naast me!"
Komt er een man bij de dokter. Hij voelt zich niet zo lekker en vraagt de dokter om een uitgebreid onderzoek. Na veertien dagen moet hij terug komen voor de uitslag. De dokter kijkt hem serieus aan en zegt: "Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws". "Nou", zegt die man: "Doe eerst het slechte nieuws maar." "Nou u hebt helaas aids". "Oh jee", zegt hij: "Wat kan dan het goede nieuws nog zijn?" "U hebt ook de ziekte van Alzheimer dus morgen bent u het slechte nieuws alweer vergeten."

Komt een mevrouw bij de dokter en zegt: (wrijvend over d'r borsten), "Dokter, dokter ik weet niet wat er is maar ik heb zo'n jeuk aan mijn watermeloenen". Dokter smeert er een zalf op en zegt: "kom morgen maar terug". Volgende dag komt de vrouw (wrijvend over d'r kruis) bij de dokter terug en zegt:" Dokter, dokter ik weet niet wat er is maar ik heb zo'n jeuk aan mijn perzik". Dokter smeert er een zalf op en zegt: "Vrouwtje, volgens mij is het een FRUITVIRUS want plotseling heb ik ook zo'n jeuk aan mijn  banaan...."
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten