maandag 24 augustus 2015



In grote delen van Nederland gaan de scholen weer beginnen, of zijn reeds begonnen. Vandaar deze week:


Leering: kon ik maar in het weekend naar school, had ik teminste 5 dagen vrij...

Vier jongens komen te laat op school. Maar ze hebben een excuus. ‘Ik had mijn boeken vergeten, meester, en toen ben ik moeten teruggaan om ze te halen’, zegt de eerste jongen.
 ‘Ik moest mijn moeder eerst helpen met de afwas, meester’, zegt de tweede jongen.
‘Ik had een bloedneus, meester’, zegt de derde jongen.
De vierde jongen begint te huilen.
‘Waarom huil je?’ vraagt de meester. ‘Omdat die anderen alles al gezegd hebben, meester. Nu kan ik niks meer bedenken.

Jantje komt thuis na een lange schooldag en zijn vader zegt tegen hem: Hoe was het op school? Zegt Jantje: Nou... we gingen met scheikunde een bom maken. Zegt de vader van Jantje: Ik vroeg hoe het op school ging. Zegt Jantje tot volle verbazing: Welke school?!
 
 
Jantje moet op school rekenen. De meester zegt: "Jantje als ik vier eieren leg en jij legt er drie eieren bij, hoeveel liggen er dan?" Jantje: "Nog steeds vier, want ik kan geen eieren leggen."

 

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten