maandag 8 december 2014


 
De sint is het land uit..... en in vele huiskamers is de kerstboom al aanwezig... is me opgevallen. Net als in veel winkels. De mensen halen de kookboeken voor de dag en duiken de KEUKEN in. Want tja... Met kerst moet er iets speciaals gegeten worden; en het is wel handig om het een en ander van te voren te testen. Nou ja, dat voorbeeld zullen we dan maar volgen... deze week belevenissen in de
Een gehuwde man heeft juist een nieuw boek uitgelezen met de titel : ''Je kunt de baas in huis zijn''. En besluit het gelezene in praktijk te brengen.
Hij stormt de keuken in en zegt tegen zijn vrouw:
'Je moet weten, dat vanaf nu IK de baas in huis ben en dat mijn woord wet is.
Je gaat me nu een 5-gangenmenu bereiden en als IK dat op heb ga je met me mee naar de slaapkamer.
We zullen sex hebben, enkel op de manier die IK wil.
Daarna ga je me een bad laten vollopen en zul je mijn rug en haar wassen.
Na het bad droog jij me af, masseert mijn voeten en handen.
En mag jij eens raden wie mij morgenvroeg  gaat aankleden en wie er mijn haar gaat kammen ?
Waarop de vrouw kalm antwoordt: '
'Ik denk de begrafenisondernemer?



Een moeder stond in de keuken toen ze haar vijfjarige zoontje met zijn treintjes in de huiskamer hoorde spelen. Ze hoorde de trein stoppen en haar zoontje zeggen: Al de imbecielen die nu willen uitstappen moeten godverdomme maken dat ze zo snel mogelijk de trein uit zijn, want dit is de laatste halte! En al die klootzakken die willen instappen moeten maken dat ze met hun luie reet op de bank gaan zitten want wij gaan nu vertrekken! De verbaasde moeder stapt de huiskamer in en zegt tegen haar zoontje: Zulke taal gebruiken wij niet in dit huis, maak dat je naar je kamer komt en blijf daar 2 uur! Als je daarna weer met je trein gaat spelen, wil ik zulke woorden niet meer horen! Twee uur later zit het zoontje weer in de huiskamer met zijn treintjes te spelen en hoort moeder haar zoontje zeggen: Aan alle passagiers, vergeet aub uw bagage niet mee te nemen. Wij danken u en zien u graag een volgende keer terug. We hopen dat het een aangename reis was. Ze hoort haar kleine bengel verder zeggen: Voor al degenen die juist zijn ingestapt, gelieve niet in de trein te roken aub. Wij hopen dat u vandaag een aangename en ontspannende reis met ons zult maken. Op het moment dat de moeder begint te glimlachen, hoort ze haar zoontje zeggen: En voor al diegenen die pisnijdig zijn vanwege de twee uren vertraging u moet bij die trut in de keuken zijn!


Waarom is het als man zijn de onverstandig om te zeggen:"Een vrouw hoort thuis in de keuken"?
.....Omdat daar al de messen liggen...




 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten