maandag 7 april 2014

moppen kleding

Mopjes die in de mode zijn:


Bij de grenscontrole zegt een toerist zegt tegen de douane-beambte dat er in zijn bagage alleen kleren zitten. Als de douanier de koffer openmaakt, stuit hij direct op een fles whisky.
“Zo”, zegt de douanier cynisch, “En wat is dit voor kledingstuk?”
Toerist: “Een slaapmutsje.”



Een man en een vrouw zijn twintig jaar getrouwd. de man gaat met zijn vrouw mee om kleren te kopen voor het feest. De vrouw zoekt tussen de kleding, en de man staat te wachten tot z'n vrouw klaar is. Loopt de vrouw naar haar man: Waarom help je me niet zoals vroeger mee met kleren uitzoeken? Zegt de man: oke, wat zoek je dan? Gewoon, zegt de vrouw, iets dat past bij mijn gezicht. Kijk dan, zegt de man, er hangen hier plooirokken.



De moeder van een middelbare scholier wordt bij de rector geroepen. "De situatie is nogal ernstig," legt het schoolhoofd uit. "Uw zoon verscheen vandaag in een jurkje en nylonkousen." "Mijn schuld is het niet," verweert de moeder zich. "Ik heb hem al zo vaak gezegd uit de garderobe van zijn vader te blijven."



Er komt een vrouw een kledingwinkel binnen. Ze loopt naar de verkoopster, een blondje, toe en zegt: Ik wil graag die jurk in de etalage passen, waarop de verkoopster antwoordt: Mevrouw, we hebben ook pashokjes, hoor!

 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten