donderdag 2 januari 2014

En zo werd het weer:
2 januari
 
Ik kreeg eind vorig jaar deze tip:
Daar moest ik mijn denkhoofd eens voor opzetten....
 
.....Want als ik de draad opgenomen heb, hoe brei ik dan een goed begin aan 2014?
 
Ik bedoel maar..... zit er wel humor in 2014 te breien? Zijn er bijvoorbeeld wel leuke moppen en cartoons te breien over breien?
 
ZOALS
Annemieke vaagt aan Lientje: "waarom brei je zo snel?"
Lientje antwoord: "ik wil klaar zijn voor dat mijn wol op is"

Een mooi blondje breit met veel liefde een warm vest voor haar geliefde die zijn militaire dienstplicht vervult in duitsland. In de doos doet ze een brief : `liefste de portokosten liepen zo hoog op, vanwege het gewicht van het vest, dat ik de knopen eraf heb gehaald. Je vindt ze in de rechterzak'.

Vader en zoon uit België lopen op straat. Vraag de Belgische zoon in één keer:
“Vader, waar wordt houtwol voor gebruikt?”
Zijn vader denk even heel diep na en zegt dan:
“Daar breien ze planken van jongen!”

 
 
Daarom deze vraag:
in 2014.....
De boerin weet het wel.....
Morgen breien we verder aan een goed begin van 2014!
 
 
 




 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten