maandag 18 november 2013




 

Deze week als thema een weerpraatje en dan met name: REGEN


Mijn vrouw zegt dat ik alleen maar over sex praat, dag en nacht…  Gisteren zei ze kun je het niet eens over wat anders hebben, bijvoorbeeld het weer. Zeg ik: Ok, wanneer doen we het weer?
 

Een man en een vrouw komen samen uit de bioscoop. Het regent pijpenstelen en de vrouw voelt er niets voor om door de regen naar huis te gaan. Zegt de man: "Blijf jij maar hier wachten dan ga ik met de taxi naar huis om een paraplu te halen."



Er lopen twee zakken cement over straat. Zegt de een tegen de ander: "We moeten schuilen, het begint te regenen." Zegt de ander: "Nee joh, daar worden we hard van."
 


Lopen 2 paraplu's over straat, ziet de 1 twee wandelstokken lopen; zegt die tegen de ander: "Ieieieieieihhhhhhh, twee naaktlopers!"



Een man in een restaurant zegt tegen de ober: "De melk is een beetje waterig." Ober: "Oh. Ik denk dat de koe te lang in de regen heeft gestaan!"

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten