maandag 21 oktober 2013

tijd moppen

 


Het aanstaande weekend gaan we de klok weer verzetten.....
Deze week bereiden we ons daar op voor....



Nog een ezelsbruggetje; altijd handig:
  • In het VOORjaar gaat de klok VOOR uit (we slapen een uur korter)
  • In het NajAAR gaat de klok NAAR Achte(we slapen een uur langer)
Nóóóóit meer vergeten dus!

******************************************************************************************************************
Brams oude horloge was kapot en de juwelier zei dat het niet meer gemaakt kon worden. ‘Geef me dan maar een nieuw klokkie’, zei Bram. ‘Wilt u er een met een wijzerplaat of een digitaal horloge?’ ‘Kan me niet schelen, als er maar een scheurkalender op zit!’

Een Duitser een Nederlander en een Belg staan op een flat.Ze maken een deal en zeggen ”we laten allemaal de horloge omlaag vallen rennen omlaag en vangen hem op. Okee dan zeggen de andere.Eerst de Nederlander doet zijn horloge af en laat hem omlaag vallen.Rent naar onder maar de horloge ligt kapot op de grond.Dan de Duitser laat de horloge vallen sprint naar onder en de horloge ligt daar ook kapot op de grond.Dan komt de Belg laat de horloge vallen loopt 10 min rustig naar onder gaat naar een cafe daar op het terrasje zitten en komt over 50 min terug naar de flat en vangt de horloge op.De Nederlander en Duitser vragen zo hoe heb je dat geflikt????Zegt de Belg zo ik heb de klok een uur achter uit gezet!!!!!


Komt een man bij de dokter : “Dokter, dokter! iemand heeft een mes in me rug gestoken!” Zegt de dokter :”k heb geen tijd voor je... ““Alsjeblieft dokter!”; zegt de man.“Nou oke dan!” zegt de dokter en hij haalt het mes uit de rug van de man en steekt het in zijn oog en dan zegt ie : “Ga maar naar de oogarts, want zoals ik je al vertelde: ik heb geen tijd voor je!!!!!”

Een zeer oude man wordt door de psycholoog van het bejaardentehuis getest. Psycholoog: “Weet u de verleden tijd van het werkwoord lopen?” Ouwe: “Jaha, wippen!” Psych: “Dat is niet goed; en van het werkwoord wachten?” Ouwe: “Wippen!” “Ik begrijp er niets van”, zegt de psycholoog. “Legt u me dat maar eens uit.” Zegt de ouwe zuchtend: “Wippen… is verleden tijd…”






















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten