maandag 14 oktober 2013

moppen huwelijk




Aan het eind van de week weer een trouwerij in de familie.....
Deze week als weekthema dus

Huwelijk



Het jonge vrouwtje in haar huwelijksnacht: 'Nee, echt waar lieveling, ik heb niet tegen je gelogen toen ik zei dat ik nog nooit met een andere man in bed heb gelegen. Wel in auto's, in het park, op een bak... maar nog nooit in bed!'


Midden in de wittebroodsweken. "Schat, kunnen we niet..."
"Nee!" Een half uur later. "Schat kunnen we niet even..."
"Nee!" Na een uur weer: "Ik wil graag even..."
"Wat wil je nou met dat eeuwige gevraag van jou?" "Ik wil alleen even vijf minuutjes pauzeren..."

Een zestigjarige weduwnaar wilt een twintigjarig meisje huwen.
Zijn vriend waarschuwt hem: 'Denk eraan, als jij 80 bent, is zij pas 40.'
 Zegt de wedunaar: 'Nu ja, als het eenmaal zo is, kijk ik wel weer uit naar een vrouwtje dat jonger is dan zij.'


 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten