zaterdag 23 februari 2013

Vandaag enkele muziekjes, gesprokkeld op andere weblogs....

 

Ferry de Lits - Oh Silvie



Wilma - 80 rode rozen

Gesprokkeld op: http://www.bloggen.be/depiraatmuziek


Marco Borsato – afscheid nemen bestaat niet



gesprokkeld op: http://www.karoetsie.net/



En tot besluit nog een ouwetje van de oude weblog van J@n Online, gewoon omdat ik deze zelf ook graag mag horen en omdat Joke in die tijd ook nog de weblog van Jan deelde, ook een beetje voor haar…..
Jan gaat in deze terug naar zijn diensttijd…..:

Blue Diamonds

Mijn tijd in het leger als dienstplichtige soldaat ben ik begonnen bij  Het Regiment Der Limburgse Jagers. Toen woonde ik nog in Eindhoven en had ik nog helemaal geen plannen om in Limburg te gaan wonen, maar dit terzijde. Ik moest dus opkomen voor m’n opleiding in de Frederik Hendrik kazerne in Blerick bij Venlo en wel op 2 April 1962. Ik was dus van de lichting 62-2 zoals dat heette. In hetzelfde gebouw waarin ik lag zat aan de andere kant het muziekkorps van De Limburgse Jagers. Toen we een paar dagen in dienst waren kwamen we er achter dat bij de muziek zoals wij het noemden zich ook een paar beroemdheden bevonden en wel de broers Ruud en Riem de Wolf in die tijd beter bekend als de Blue Diamonds. Toen en nu nog, was ik weg van de muziek die dat duo maakte en vooral het liedje Ramona vond en vind ik geweldig. Nou ben ik aan het proberen geweest wat platen van hen te downloaden via LimeWire, maar het lukt me niet. Wel heb ik op YouTube verschillende filmpjes van die twee gevonden, waarvandeze: 

RAMONA






Ondertussen heeft Arno me 2 CD-tjes toegestuurd van het duo en bracht Pia mij op het idee er een logje van te maken. Ik wens je nog een fijne Dinsdag.

Houdoe.
Geplaatst op 02/02/2009 op J@n online



Geen opmerkingen:

Een reactie posten