maandag 5 november 2012

 

Deze week: 

Gelukkig hebben we de foto´s nog.....

Bij Jan op school komt de schoolfotograaf. Als Jan op de foto moet lacht hij niet en doet ook zijn mond niet open. 'Lach eens' zegt de fotograaf. 'wil ik niet' zegt jantje, 'ik heb mijn beugel uitgedaan voor de foto. 'Dan kan je toch juist lachen?' zegt de fotograaf. 'Ja, maar mijn moeder mag niet weten dat ik mijn beugel uit heb gedaan.'
Een automobilist werd gesnapt door zo'n moderne radarval. Hij was op weg naar huis gefotografeerd door een automatische camera terwijl hij de maximumsnelheid overschreed. Kort daarna kreeg hij een boete thuis met een foto van zijn motorvoertuig waarop de datum, uur en snelheid waren afgedrukt. Onder de indruk van deze prestatie stuurde hij het formulier terug met de foto van een bankbiljet van 50 euro voor de boete......
Een Belg loopt bij een fotograaf binnen en zegt "ik wil een groepsfoto van mezelf".`
"Dat kan" zegt de fotograaf, "stelt u zich maar in een halve cirkel op!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten