zondag 8 juli 2012

Bonjour tout le monde!!!


Deze week Frankrijk



Waarom houden Franse van Belgische moppen?
Omdat ze er drie keer om moeten lachen:
De eerste keer als een Belg een Fransman de mop vertelt;
De tweede keer als een Belg een Fransman de mop uitlegt;

De derde keer als een Fransman de mop begrijpt!

Een Fransman vaart zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af beide boten zinken.
Op die andere boot zat er een Duitser.
De Fransman en Duitser zwemmen samen naar een eiland.
Op dat eiland is er een stam gevestigd.
Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:''in de pan ermee''.De Fransman en de Duitser vragen wat ze moeten doen om te blijven leven.
Het stamhoofd zegt. ''Zoek 100 dezelfde vruchten''.
De Fransman en de Duitser gaan allebei het bos in en de Fransman komt het eerst terug met 100 bessen.
Het stamhoofd zegt: ''en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen''.
Het lukt de Fransman vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen.
Het stamhoofd: ''IN DE PAN ERMEE!''.
Omstanders vroegen verbaasd waarom de fransman nu bij de 100ste bes begon te lachen!
De Fransman antwoordde:''Ik zag die Duitser afkomen met 100 kokosnoten.....



en Nederlander, Fransman en Belg zijn wat aan het opscheppen over hoe ze een vrouw vlug op temperatuur kunnen krijgen….je weet wel. Zegt de Nederlander: “Nou als ik bij mijn meisje ben dan geeft ik ze een kusje hier, een kusje daar en met zo’n vijf minuten heb ik ze wel zo ver dat ze........ .”
Zegt de Fransman: “Nou bij mijn vrouw doe ik dat heel anders. Kriebeltje hier, kriebeltje daar, kriebeltje zus, kriebeltje zo en met twee minuten is ze niet meer te houden” Zegt de Belg: “Ik vind wel dat het bij jullie wat lang duurt. Ik spring bij mijn vrouw in bed, ik duik erop en ga lekker tekeer, ik kom klaar en veeg hem daarna af aan de gordijnen en met vijf seconden is ze witheet!”



Waarom zegt men in Frankrijk "naar de toiletten gaan", terwijl men in België en Nederland zegt "ik ga naar de wc"?


Omdat in het mooie land dat Frankrijk is, men meerdere wc's moet bezoeken voordat men een schone vindt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten