maandag 21 november 2011


Deze week...... Gewoon...Zomaar...
wat mopjes


Een jonge arbeider stapt met knikkende knieën het kantoor van de directeur binnen: "Baas, zou ik alstublieft, indien het m-mogelijk is, v-vrijdag vrij kunnen krijgen?" "WAT? WAAROM?" brult de baas. "Euh... wel... ik t-trouw vrijdag... en... mijn a-a-aanstaande v-vrouw zou het l-leuk vinden als ik erbij kon zijn."



Er komt een man bij een dumpzaak en vraagt: "Hebben jullie ook camouflagepakken?" De man achter de balie zegt dat hij even moet kijken in het magazijn. Na een paar uur komt hij terug en zegt tegen de klant: "Sorry meneer, ik kan ze helaas niet vinden."
                   
 
 
Twee zakken chips lopen op straat. Zegt de een: "Hoe gaat het?"
Zegt de ander: "Niet zo goed. Ik heb vanavond een feestje!"
 
 
                                       
'Een man wordt beschuldigd van diefstal en moet voor de rechter komen. Rechter: 'Hoekomt u aan al die nieuwe kerstspullen?' Verdachte: 'Ik heb heel vroeg kerstinkopen gedaan,edelachtbare!' Rechter: 'Hoe vroeg dan? Verdachte: 'Een paar uur voordat de winkelopenging!'

Gewoon... Zomaar;
                         Cartoons........











 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten