maandag 7 november 2011


Deze week gaan we het gevecht aan..........
.... maar geen idee nog met wat of wie..........

Een Amerikaan komt naar Nederland en stapt een café binnen.Tegen een man aan de bar zegt hij: "Hi, ik zoek een straatvechter, ik zou wel eens een echt straatgevecht willen zien."
"Dat treft," zegt de man, "ik ben toevallig een straatvechter. Mij moet je hebben."
"Okay," zegt de Amerikaan, "ga mee naar buiten, dan zoeken we een tegenstander."
Buiten gekomen zien ze een boom van een kerel aan komen lopen.
"Daar," zegt de Amerikaan, "dat is je tegenstander."
"Welnee," zegt de Nederlander, "als ik één keer hard op de grond stamp, dan loopt 'ie hard weg."
Dan komt er een echtpaar gearmd aanlopen. “Kijk, die man; dat wordt mijn tegenstander!: "Hoe wil je dat dan doen?" vraagt de Amerikaan.
"Ik weet wel een manier om hem uit te dagen", zegt de man, "Ik scheld gewoon zijn vrouw verrot. Dan moet 'ie wel met me vechten."
En hij begint te schelden tegen die vrouw: "Jij vuile, smerige, achterbakse hoer dat je bent!"
"Kijk," zegt haar man, "Nou hoor je het eens van een ander!"
                                                                             


Twee kinderen hebben van hun ouders allebei een konijn gekregen. De konijnen vechten echter constant en de ouders besluiten om een aparte kooi voor de konijnen te kopen. Ze leggen aan de kinderen uit dat de konijnen ieder een eigen hok krijgen, omdat ze telkens vechten.Enige maanden later gaan de ouders scheiden. Aan de kinderen leggen ze uit dat papa en mama ieder een ander huis krijgen, omdat ze anders gaan vechten net als de konijnen. De volgende dag gaat het oudste kind naar zwemles. De moeder staat in de kleedkamer het kind af te drogen. Het kind begint te praten met een van de andere moeders en verteld dat zijn ouders gaan scheiden. Nieuwsgierig vraagt die moeder; waarom gaan ze scheiden dan? Waarop het kind antwoord; mijn papa is doet het als de konijnen!!!


Een grote breede sterke man kwam de kroeg binnen. opeens riep hij keihard: wie wil er vechten!! en het was stil. weer riep hij: wie wil er met mij vechten!!!!!!! opeens riep een klein mannetje bang: n-niemand m-meneer. zegt de grote breede sterke man: mooi kan ik teminste veilig wat gaan drinken!!!!!!!!
                                    
                                                                                                                               


Kapitein Roodbaard, heldhaftige schrik der zeven zeeën staat aan het rad van zijn schip wanneer de uitkijk roept: "Twee vijandelijke schepen in zicht!"
Roodbaard roept: "Stuurman geef mij mijn rode shirt"
Roodbaard en zijn bemanning vechten als leeuwen en winnen. Een week later roept de uitkijk:"Vijf vijandelijke schepen in zicht!"
Kapitein Roodbaard weer: "Stuurman geef mij mijn rode shirt" . Weer vechten ze als leeuwen en winnen.
Dan vraagt de stuurman: "Kapitein, waarom trekt u altijd een rood shirt aan als we vechten?"
"Als ik gewond raak tijdens het vechten ziet niemand het bloed en blijft iedereen dapper doorvechten." "Aha," zegt de stuurman, "nu snap ik het"
Weer een week later roept de uitkijk: "Vijfentwintig vijandelijke schepen in zicht!" Roodbaard: "Stuurman, geef mij mijn bruine broek!"




Geen opmerkingen:

Een reactie posten