maandag 5 september 2011



......eh.....Kunnen jullie ze onthouden en door vertellen?
Deze week: ons geheugen.........


Wat is een blondje met zaagsel in haar handtas?
Een blondje met extern geheugen!

                 
Frits gaat naar de dokter en zegt: “Ik heb een probleem ik vergeet altijd alles.” De dokter antwoord: “Oei dat is ernstig…….. en dat is dan € 35. Frits kijkt verbaast en zegt: “Maar u heeft niets gedaan!” Waarop de dokter antwoord: “O jee, het probleem is ernstig… u zal nog eens terug moete komen…”

                                                                                                                                


Wat hebben mannen gemeen met computers?
Niemand begrijpt waarom ze zo raar doen en ze hebben altijd te weinig geheugen

                                            
                                                 
Vraag aan de dokter: Tast deze ziekte werkelijk je geheugen aan?
Arts: Ja.
Vraag aan de dokter: Op welke manier tast ze je geheugen aan?
Arts: Dat ben ik vergeten.
Vraag aan de dokter: U bent dat vergeten... Kunt u ons een voorbeeld geven van wat u vergeten bent...

                                                                                                  

Een man gaat naar de dokter en tegen de dokter: "Dokter u moet me helpen;wat men mijm ook verteld, ik vergeet alles meteen!"
Vraagt de dokter:. "Hoelang heeft u dat al??"
Zegt de man:. "Wat.? "
                                  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten