maandag 16 april 2018

reizen


 


 Mijn man voor het eerst heeft online een reis geboekt.
Op de deur van het reisbureau stond namelijk de tekst: Doe ons een plezier en ga weg…
Mijn man belt naar Easyjet om een vlucht te boeken. De vrouw vraagt: "Met hoeveel mensen vliegt u?" Waarop de man zegt: "Weet ik veel, het is toch jullie vliegtuig!"

Een dom blondje komt bij het inlichtingenloket van een groot warenhuis. "Kan ik hier een reis boeken?" vraagt zij. "Natuurlijk, ons reisbureau is op de vierde verdieping." "Wilt U met de lift?" "Nee," zegt het domme blondje, "Met het vliegtuig."

Een boer gaat aleen op vakantie en zegt tegen zijn knecht aleen als er iets bijzonders gebeurt is mag je me bellen. Na een week belt de knecht. Boer: "wat is er Knecht?" "de steel van de schop is gebroken." Boer: "hoe kan dat Knecht?" "Het is gebeurd toen ik de hond aan het begrafen was." Boer: "hoe komt die hond dood?" Knecht: "door de brandende schuur." Boer: "hoe komt die schuur in brand?" Knecht: "door de vonken van het brandende huis." Boer: "En mijn vrouw dan?" Knecht: "die is met de buurman op vakantie."
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten