maandag 29 januari 2018

50


Mijn man verjaart deze week....... 




Een man in Eindhoven belt daags voor zijn 50e verjaardag zijn zoon in Parijs en zegt ” Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten maar ik moet je vertellen, dat je moeder en ik gaan scheiden, meer dn 25 jaar ellende is genoeg…”

“Waar heb je het over” schreeuwt de zoon.

” We kunnen elkaar niet meer luchten of zien”, zegt de vader,

“Wij worden ziek van elkaar, het maakt me al beroerd om erover te praten,

dus vertel jij het je zuster in Londen maar”.

De zoon belt als de bliksem zijn zus die zowat explodeert aan de telefoon.

“Er wordt om de sodemieter niet gescheiden, schreeuwt ze, Ik regel dit wel”

Ze belt Eindhoven en gilt tegen haar vader: “ER WORDT NIET GESCHEIDEN.” “Je doet helemaal niks voor dat ik er ben. Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen en voor die tijd doe je helemaal niks, versta je? De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt: “Zo, da’s geregeld. Ze zijn met mijn 50e verjaardag hier en ze betalen zelf de reis”.





Meester is jarig. Hij vraagt aan de kinderen: “Raad eens hoe oud ik geworden ben.” Zegt Jantje: 58. Mis. Zegt Marietje: 49. Ook mis. Zegt Pietje: 35. Weer mis. Komt Richie. “Meester, u bent 50- geworden.” “Goed zo, m’n jongen. Hoe heb je dat zo goed geraden?” “Nou meester, dat zit zo: mijn vader is 25 en dat is een halve idioot.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten